NL
EN
DE
Voer hier uw zoekterm in...
Zoeken
Vraag
Vraag status
Startpagina oplossing
Info Gekochte Ticket VanPlan
Wanneer ontvang ik een bevestiging van mijn bestelling?
2
In de bevestigingsmail van VanPlan staat een verkeerd adres. Wat nu?
Hoe komt het dat ik geen mail van VanPlan ontvang?
Wanneer ontvang ik mijn tickets?
8
Ik heb mijn e-tickets van VanPlan nog niet ontvangen. Wat nu?
Ik heb mijn tickets per post van VanPlan nog niet ontvangen. Wat nu?
Ik heb mijn VIP tickets van VanPlan nog niet ontvangen. Wat nu?
Ik ben mijn tickets van VanPlan kwijt. Wat nu?
Mijn tickets van VanPlan zijn gestolen. Wat nu?
Bekijk alle 8
Kan ik mijn tickets wijzigen?
9
Kan ik mijn tickets van VanPlan wijzigen naar een rolstoel-/begeleiderplaats?
Kan ik mijn tickets van VanPlan wijzigen naar een hogere rang?
Kan ik mijn staanplaats van VanPlan wijzigen naar een zitplaats?
Kan ik mijn zitplaats van VanPlan wijzigen naar een staanplaats?
Kan ik mijn tickets van VanPlan wijzigen naar een andere datum?
Bekijk alle 9
Kan ik mijn tickets annuleren?
2
Kan ik mijn tickets van VanPlan annuleren?
Hoe kan ik gebruik maken van de Ticketpoint Garantie?
Hoe kan ik mijn e-tickets downloaden?
2
Kan ik mijn e-ticket als mobiel ticket laten scannen?
Kan ik mijn mobiele ticket delen met iemand anders?
Hoe werkt de app en wat zijn de mogelijkheden?
3
Hoe kan ik mijn tickets in de app downloaden?
Hoe download ik de Ticketmatic app?
Hoe kan ik tickets doorsturen naar iemand anders en weer terughalen?
Hoe controleer ik de echtheid van mijn tickets?
2
Is VanPlan een officieel verkooppunt?
Ik heb duurdere tickets ontvangen dan vermeld op VanPlan. Hoe kan dit?
Is het verplicht om gepersonaliseerde tickets te hebben?
2
Zijn gepersonaliseerde tickets verplicht?
Op mijn tickets staat mijn naam, maar iemand anders gaat naar het concert. Is dit een probleem?
Info Evenementen en Locatie
Info Tickets kopen
Info Gekochte tickets
Contact